Pytania i odpowiedzi
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
1. W jakim celu montujemy folie okienne lustrzane i przeciwsłoneczne ?
Najważniejszy atut stosowania folii lustrzanych i przeciwsłonecznych to obniżenie temperatury w pomieszczeniu o kilka stopni. Bezpośrednio za szybą gdzie zaaplikowana jest folia nie ma intensywnego ciepła jakie generuje słonce. Dodatkowo folie zatrzymują promieniowanie UV. Podczas pory zimowej folia okienna zatrzymuje ciepło w pomieszczeniu i obniża ubytki energetyczne.
2. Czy samodzielny montaż folii jest łatwy ?
Możemy bezpiecznie i łatwo zaaplikować folię okienną czy okleinę meblową stosując się do instrukcji podanej na stronie. Przy aplikacji folii okiennych najważniejsze jest by stosować dużo wody z płynem (bezbarwny detergent) na całej powierzchni folii !
3. Czy po aplikacji folii lustrzanej szyba może ulec pęknięciu ?
Jeżeli nie wiemy jakie mamy okno bezpieczne jest zastosowanie folii zewnętrznej, która nie powoduje naprężeń gazu w szybach zespolonych. Przy szybach pojedynczych nie ma to znaczenia. Natomiast gdy okno jest dwu lub trój szybowe warto sprawdzić czy wewnątrz szyb jest gaz oraz jaka jest data produkcji okna. Przy aplikacji folii wewnętrznej powinno nastąpić minimum 5 lat od daty produkcji okna. Ma to znaczenie przede wszystkim przy dużych powierzchniach szklanych.
4. Jak działa folia okienna matowa ?
Większość folii matowych, mlecznych czy szronionych zatrzymuje obraz w obie strony. Oznacza to, iż nie widzimy co znajduje się za folią jak również nie jesteśmy widoczni. Pora dnia nie ma znaczenia.
5. Kiedy można montować folie zewnętrzne ?
Przy aplikacji folii zewnętrznych lustrzanych czy folii matowych zalecana jest minimalna temperatura 5°C. Ważne jest również aby pogoda była bezwietrzna, bezdeszczowa oraz w momencie gdy okno jest pod wpływem mniejszego natężenia słonecznego.
6. Czy folie są samoprzylepne czyli posiadają klej ?
Wszystkie folie w naszym sklepie są pokryte warstwą klejącą zabezpieczoną cienką folią lub papierem silikonowym. W celu rozwarstwienia warstwy zabezpieczającej można użyć taśmy malarskiej stosując ją na rogu folii po dwóch stronach.
7. Co zrobić jeśli pod folią pojawią się bąbelki czy pęcherzyki powietrza ?
Jeżeli powstały bąbelki oznacza to, iż roztwór wody nie został prawidłowo wyciśnięty z pod folii. Jeżeli bąbelki są małe zazwyczaj woda odparowuje i znikają po kilku dniach.
8. Czy folie po aplikacji można usunąć ?
TAK - każdą folię można usunąć a pozostałości kleju najlepiej oczyścić skrobakiem do szyb przy pomocy wody z płynem. Ułatwi to usuwanie kleju. Nie zalecamy stosowania chemii.
9. Czy ma znaczenie aplikacja folii wzdłuż lub wszerz rolki ?
NIE - w przypadku folii matowych okiennych i dekoracyjnych
NIE - w przypadku folii lustrzanych, przeciwsłonecznych czy refleksyjnych
NIE - w przypadku folii ploterowych, kasetonowych czy odblaskowych
NIE - w przypadku oklein meblowych
TAK - w przypadku folii samochodowych na szyby termokurczliwych
( kleimy folię na szybie wyłącznie wzdłuż rozwijanej rolki ! )
10. Czy folie matowe przepuszczają światło ?
TAK - folie matowe zwłaszcza jasne przepuszczają około 80-90 % światła do środka pomieszczenia.
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@xfoll.pl lub telefonicznie: 577 988 778
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@xfoll.pl lub telefonicznie: 577 988 778
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 577 988 778.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 577 988 778
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 577 988 778.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.